Bánhegyi Zsófia

Kezdőlap/Előadók/Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia
Csoport Kommunikációs Igazgató
Magyar Telekom Nyrt.

 

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen.

 

Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, ezt követően a KLM légitársaság közép-európai termékmenedzsereként látott el regionális marketing és CRM feladatokat, majd ugyanitt Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként dolgozott.

 

2005-től a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt.

 

2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki, majd az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetjének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.

 

2012. augusztus 6-ától a T-Systems Magyarország Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be.

 

2015. október 1-jétől a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozícióját vette át. A T-Systems Magyarország Zrt. menedzsmentjének tagja.

 

2017. április 3-ától a Magyar Turisztikai Ügynökség Marketing és Kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese.

 

Szakmai szervezetek:

 

Magyar Reklámszövetség: elnökségi tag

2017-04-27T10:13:52+00:00